HelpDesk
HelpDesk software pro správu a řešení požadavků online, je určen pro online sprvávu a řešení požadavků, problému, posílání zpráv, s kvalitním administračním rozhraním. Řešení je postaveno na našem redakčním systému v jazyce PHP a databázi MySQL. Pokud neustále řešíte požadavky v práci, firmě jen přes email, tak je nejvyšší čas přejít na řešení problému přes HelpDesk, který přehledně uspořádá požadavky, informuje emailem, ulehčuje práci a udělá řešení požadavků zábavou.
Možnosti a nastavení v systému:
- Definování priorit požadavků
- Definování typu požadavků
- Vytváření kategorií pro zařazení požadavků
- Přiřazení barevného schématu k prioritě požadavku
- Správa uživatelů helpdesku s možností napojení na LDAP
- CMS správa obsahu stránek (novinky, obsahové stránky).
- Přehledné filtrování požadavů podle datumu, stavu, zadavatele, řešitele, typu, kategorie, stavu, id, názvu, datumu zadání, datumu řešení, datumu vyřešení
- Zamykání vyřešených požadavků
- Přidávat řešitele k požadavku - jeden požadavek může řešit několik řešitelů najednou.
- Možnost zaslat příznak na vyjádření k případu pro jednotlivé uživatele.
- Přehled historie změn u jednotlivého případu.
- Přehledné řazení seznamu požadavku podle id, priority, datumu vložení, názvu případu, typu, kategorie, jmeno zadavatele, stavu.
- Automatické rozesílání emailu při novém požadavku nebo řešení.
- Export případů podle zvoleného filtru, do PDF nebo CSV.
- Licence se nevztahuje na počet uživatelů.!!!
- Historie událostí
Cena 1. licence od 25.000,- Kč bez DPH (licence na jeden server .. neomezený počet uživatelů !!!)
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat na kontaktní údaje uvedené v kontaktech.